22.11.09

Tadaima!

salam semua...

peperangan menghadapi EAP, Pato, Farmako, Imuno, Fisio, dan Biostat akhirnya tamat. final pun habis. sekarang saya cuti 2 minggu. yeay~

akhirnya sampai jugak saya ke rumah terchenta pada Jumaat lepas setelah 2 bulan lebih berkelana di bumi Kuantan. (ayat tak-boleh-bla...) 2 bulan tu kira rekod paling lama setakat ni. heh..bertahanlah~

untuk 2 bulan lamanya, akhirnya rumah terchenta cukup korum. semua orang ada. Ayah siap bawak balik KFC bungkus sempena gathering ni. kitorang jarang beli fast food tapi hari tu Ayah beli jugak. KFC mealnya pun saya tak tahu meal yang mana sebab bercampur-baur. ada burger, ayam, kentang goreng...semua ada kecuali nasi. tapi Ayah tak makan pun. mungkin Ayah hepi sangat. saya pun hepi. itu cara dia. :)

Anad, adik bongsu saya, suara dia dah mula garau. tampak misai halus di bawah tahi lalat dia. ini tanda-tanda hormon testosteron sudah mula bekerja. gerun. :/

tiada rencana atau program sepanjang 2 minggu ni. sambutan raya haji di surau taman pada Jumaat ni. hujung minggu dipenuhi dengan menghadiri kenduri kahwin. hari biasa dipenuhi dengan kerja rumah, projek, dan buku muka. walaupun agak tipikal bunyinya, harapnya hari-hari ini penuh dengan kerja yang produktif. yup..




nota kaki: untuk pengetahuan umum, hari ini sampai 25 november ada Konvensyen Pendakwah Muda di USIM, Nilai. barisan penyampai kertas kerja dan bengkel antaranya terdiri daripada Faisal Tehrani dan Shahkirit - antara nama yang aktif dalam medan lapangan. kepada yang pergi, selamat berprogram. :)

No comments: