31.10.10

Bola dan Botol

Salam semua..

siapa sangka saya tengok bola semalam. saya pun tak sangka. asalnya nak makan sambil tengok tv, tup-tup ter'sangkut' pulak depan tv. sempat tengok separuh masa pertama. separuh masa kedua, saya korbankan demi kerja sekolah (kunun..hehe).

saya ni pantang tengok perlawanan sebenarnya. nanti semangat bersorak tu keluar lebih. macam semalam, acap kali geng 'red warrior' nak skor, mula la adrenalin sorakan yang sepatutnya berakhir dengan teriakan 'Gol' naik. tapi tak gol pun. gol masuk masa separuh masa kedua dan saya tak sempat tengok pun. hehe..

untuk sesiapa yang menonton bola semalam, ini komen saya:
1) permainan semalam kurang semangat kepasukanan.
2) saya tak nampak strategi permainan kecuali geng kuning, bahagian pertahanan diorang boleh tahan. (macam saya ni terer sangat..hehe)
3) dua-dua geng, main macam nak gaduh. tak nampak rasa hormat sesama pemain.
4) penonton tak mesra alam. suka sangat buang botol ke padang. apa yang seronoknya tak tau la. diorang baling botol tu pun, belum tentu kena kepala pemain. -_-"
5) geng kuning terapkan 1Malaysia (?). geng penyerang terdiri daripada 3 kaum majoriti negara. pemain kegemaran saya: Gunalan. *bangga*

takmo komen banyak sebab saya tak tengok sampai habis pun.

apapun, menang kalah adat permainan. maaf kalau komen macam ter-melampau. ni pada pandangan saya je. saya pun tak tengok habis pun. gomen~

saya doakan, moga geng merah kuning masuk final pulak lepas ni. :P



nota: selamat maju jaya buat mereka yang sedang menempuhi peperiksaan akhir semester. doakan kejayaan yang cemerlang buat saya dan semua. jangan patah semangat! Yosh!

No comments: