5.1.11

Senarai Mesti-Buat untuk Jan-Mei 2011

Salam semua..

jom buat checklist jom! miss duckness yang suruh buat. hehe

1) mau FYP berhasil dengan jayanya.
2) mau habiskan 1 kodak (36 klik) untuk sem terakhir saya. (kalau sempat..hehe)
3) (saya hanya mau fyp berhasil dengan jayanya setakat ni.. boleh tak?)
4) mau sayang keluarga saya lebih daripada tahun-tahun lepas.
5) mau istiqamah datang usrah, jika berkesempatan.
6) (takmo bagitau yang lain sebab nak tunggu siap FYP. boleh?)


cik duckness... ok tak ni? ehehehe





nota: sekarang kalian sudah boleh 'like' entri kat sini. *wink2*

3 comments:

~~DucKneSs~~ said...

rajennya dia tmbh gadget FB kt sini..heheh

mana cukup..list sepatutnya panjang2..tp disebabkan fokus on fyp, kompem kbykan azam ialah habiskan fyp kan..kita serupa..

alif zai mim ra said...

duckness:
terima kasih kerana memahami. ni nak sayang cik duckness lebih ni. :D

silakan 'like' mana-mana entri k. *wink2*

~~DucKneSs~~ said...

sayang azmar lebih2 jugak!!!

xpasan 'like' itu..dah tekan dah td..heheh