26.4.09

saya ingatkan hari ni Hari Ibu

salam semua...


hari ni hari ahad.
saya beritahu adik saya, "hari ni Hari Ibu."
sambil buat muka bersalah sebab tak buat apa-apa.

adik saya balas, "Hari Ibu bulan Mei la."
saya balas, "bulan Mei dah, kan?"

dia jawab, "belum la..."
saya balas balik, "ye la..."
dia jawab, "belum la..."
saya balas balik, "ye la..."

balas punya balas...
saya terfikir,
kalau Mei, saya sepatutnya dah kat Kuantan sekarang...

saya pun tersedar, "oh...a ah la..."



hmm...macam mana boleh tak ingat ni? sebab cuti ke?
:ha?:


nota kaki: tahniah kepada sahabat yang baru sahaja melangsungkan majlis perkahwinannya di Besut. maafkan saya sebab tak dapat hadir. moga kalian kekal hingga ke anak cucu cicit. teruskan perjuangan, ya! kenyit

3 comments:

Master J said...

hehe biasa lah..xde class, tarikh hari smua lupa =p

Jepah said...

borak2 ngan my mom... tetibe tnye my mom, hari ni brape hb?
terus kene membebel sbab lupe tarikh... hahhahaha...
cuti oh cuti...

alif zai mim ra said...

MJ: tu la pasal. :P

Jepah: kena bebel? dahsyat~ :P