2.5.09

kadang-kadang keputusan itu datang sendiri dan setiap keputusan itu selalunya yang terbaik

kalau kita serahkan segalanya kepadaNya. kan?


salam semua...

tengah hari tadi pergi kenduri kahwin kat Rembau
buat pertama kali dapat tengok macam mana kenduri orang Minang
dapat tengok tandu,
orang menari dengan piring..
seronok ^_^

lepas pergi kenduri
jalan-jalan cari gerai cendol
Ayah ikut jalan dalam
dari Rembau sampai Seremban
jumpa gerai cendol tapi tutup
cuti kot..

akhirnya kami singgah R&R Seremban
kot kot la ada cendol
tapi takda jugak
kami makan wafel je
takpa
seronok jugak ^_^

hmm... apa yang seronok sangat ni?

seronok sebab...
1) dapat tangkap banyak gambar
2) satu famili keluar sama hari ni

erm.. apa kaitan dengan tajuk entri lak?

dalam seminggu kepala serabut dok fikir nak pergi mana hujung minggu ni sampaikan tiket balik Kuantan pun tak beli lagi...


tapi mungkin itu yang terbaik. kan? ;)

4 comments:

As said...

rajin2 blaja tau
kita sama2 blaja ;)

tezuka87 said...

oh kempunan mkn cendol leman dawi...
femes seantero n9,melaka,kl...
hehe...

Kema Azeman said...

kenape blk kuantan? amek sot sem ke? knape tak amek kat gombak seperti encek MM? haha. byk plak soal. ahaha

btw. ur new layout...bunga2...so im not gona choose any bunga2 for my new one. tgk camane...i dpt survive tak tanpa bunga2 ni. ahahaah :p

alif zai mim ra said...

as: terima kasih kak. :P

tezuka87: kempunanku hilang setelah berjaya mendapatkan cendol kat pak cik jual pisang goreng. hehe

kema: a ah. amik shotsem kat Kuantan. tak amik kat Gombak sebab Kuantan lagi best. haha..

lo..takpe je nak bunga2 ni. tapi kita tengokla nanti. :p