18.7.08

hari ini hari Jumaat

salam semua...

hari ini hari Jumaat.
hari yang lapang.

di kelapangan ini,
Empunya Laman pergi bersiar-siar
ke laman-laman sahabat
dan sempat juga Empunya Laman
bersiar-siar ke laman kenalan baharu
antara laman yang menarik perhatian Empunya Laman
ialah
laman ini, ini, dan juga ini.

sekali-sekala bersiar-siar ke laman baharu
boleh memberi inspirasi dan semangat
serta dapat meluaskan minda
untuk berfikiran terbuka

moga hujung minggu ini
Empunya Laman habiskan
dengan sebaiknya
bersama
sahabat-sahabat,
Anatomi, Mikrobiologi, Genetik Manusia, Fisiologi, Etika dan Feqah dalam Kehidupan Seharian,
dan
Dia...
aameen...


p/s: tak pasal-pasal keluar dua entri dengan tajuk yang sama. adus

9 comments:

szakif said...

pasal kunci Lan: aku sangat2 minta mahap. aku telah menjadi mangsa cerobohan :P

isk~

alif zai mim ra said...

kpd szakif,

xde hal la. mujur kunci jatuh pd org yg dikenali. :D

onemuslimah said...

Salam..idea baru di http://onemuslimah.blogspot.com

Salam perkenalan

nurilahi said...

hawa, awat lama tak nampak eh, dalam kelas pun tak nampak..

isk3..

alif zai mim ra said...

kpd onemuslimah.blogspot.com: terima kasih atas pemberitahuan. :)

kpd As: tu la kan..lama tak nampak. sebab hawa asyik kat KOS je. As lak kat KOM. huhu

alif zai mim ra said...

dlm kelas pn tak nampak? maklum la..sahabatmu ini, kecil dan comel orangnya.. :">

nurilahi said...

Heh, akhirnya terjumpa jugak kat audi duk sebelah menyebelah, Thanks bg sewa tangan :D I quoted it in my blog

alif zai mim ra said...

kpd As: take good care of urself. be strong as always. nak sewa tangan lagi gtau la. nxt time hawa charge. :P

nurilahi said...

erk, charge pulak da... ;P