11.12.08

Laporan Khas Raya Korban: Oh Piza~

Salam semua...

akhirnya salah satu impian Empunya Laman untuk cuti semester ni tercapai. :D :D
untuk kesekian lamanya sejak semester lepas, Empunya Laman dapat makan piza!! nyum3... piza bukan sebarang piza ek, ni piza buatan sendiri. siap pakai daging korban lagi tau.

walaupun tak sesedap piza Pizza Hut sebab takda nenas, tapi masyuknya...masyaALLAH..

takpa, lain kali boleh minta Kak Su buatkan lagi. lain kali, kita letak nenas ek. hehehe...





notakaki: maaf kerana entri ini tidak diselitkan gambar pizanya. takut-takut ada yang terliur nanti. :P

14 comments:

As said...

da tak mengidam la eaa

alif zai mim ra said...

kpd As: tak..hehe :D

Khalis Saif said...

ini tidak adil!
mne kah keadilan?
manekah kaseh sayang sesama umat?
manekah piza utk sy hawa?utk saye dan hajar??mane?mane???
hahaha.

3p4h said...

Ya Allah hye saiful(khalis saif)...Lex la.. Kira adil la kan achik? Nnt achik blnja along kt kuantan eh? =) Hehehee...

alif zai mim ra said...

kpd Khalis Saif: piza buat sendiri, takpa kan? kamu mahu piza? jmpe nanti baru dapat. sabar ye. :P untuk hajar, special piza k. ;)

kpd 3p4h: eh, watpa achik kena belanja along plak? ini tidak adil! hahaha

SITI said...

betul ke tak letak sbb takut terliur..?

ke tak sempat nak amik sbb akk lahap sgt..kah3

mu'iz said...

pizza????hua3..."yakin dan percaya"

alif zai mim ra said...

kpd SITI: dua-dua betul. :P

kpd mu'iz: kenapa? sik cayak kah? yakin dan percayalah. :P

3p4h said...

Achik.... Pizza d Kuantan achik blnja tau!!! Ini Adil!!! Heheee...

alif zai mim ra said...

kpd 3p4h: asal lak adil?? nak achik belanja piza, tunggu angah balik dulu. baru adil. hahaha

3p4h said...

Achik ni.... =(

Bl lg nk blnja along?

alif zai mim ra said...

hari tu dah belanja kan? keledek singgit..masih ingatkah? :P

hajarJazz said...

kesimpulannye achik dah terkeluar dari the fellowship of Pizza.. skang tinggal angah, sepul and Daddy jer.. Toksah dok layan perot along tuh.. biarkan je die.. bukannyer die takleh beli sendiri..
to along : udah2 le tu.. tahan nafsu makan awak tu.. along kene mengalah ngan adik2nyer.. hahahaha.. biakpi la achik save duit nak buat pizza spesel utk angah.. kalo belabje along kan dah bazir..

alif zai mim ra said...

kpd hajarjazz: ala..angah kan tahu achik peminat piza..tak dapat nak tahan..kebetulan kak su nak buat piza, achik pun tumpang la sama. huhu