24.12.08

Sedar

salam semua...

dulu sampai sekarang
bila jalan-jalan lawat blog
jumpa perkara yang tak diingini
rasa macam nak marah
tak puas hati
"mane boleh macam tu.."
"selamber je.."

tapi..

bila direnung kembali
entah-entah
Empunya Laman pun macam tu

apa yang dibuat pemblog tu
ada je dekat blog ni

...

bila difikir semula
macam dah terpesong je
dari objektif asal

nak delete ke..?
ekstrim sangat plak


takpa
kita belajar dari kesilapan
jangan sampai berulang lagi

apa lagi
jom berubah
yang baik kita ikut
yang tak baik kita jadikan pengajaran
kebetulan
1 Muharram pun tak lama lagi

jom!

Allahu Akbar!!!

4 comments:

3p4h said...

Apakah yg ingin dmksudkn achik???

'bila difikir semula
macam dah terpesong je
dari objektif asal'

Im wondering.... wat?

Szakif said...

Tumpang iklan eh :)

Anda pelajar sains bioperubatan? Kami memerlukan anda!

Baca di sini

Fikree da Fabulouz said...

kak hawa....
bgos entri ni~
kita prlu bljr dr ksilapan...
slam maal hijrah juga....

alif zai mim ra said...

kpd 3p4h: kadang-kadang apa yang kita buat, lari daripada matlamat asal kita. faham sudah?

kpd szakif: silakan..

kpd Fikree: =)