28.4.10

Kerja

salam semua...

Hari ni saya diberi peluang untuk memandu ke hospital. Selalunya Ayah yang hantar tapi sebab hari ni Ayah kerja luar, tak guna kereta. Bukan manja ye, tapi sebab takde kereta. Perjalanan ke hospital, 15 minit - kalau jalan tak sesak dan tempat letak kereta tak penuh.

Alhamdulillah, selamat pergi dan selamat sampai. :)

Balik rumah tadi, jumpa Ayah.

Ayah: Macam mana hari ni? OK? Ada rasa macam orang bekerja tak?
Saya: em..ada la jugak. (sambil senyum menahan-diri-daripada-gelak sorang-sorang)

Ayah: Bagus. OK. Esok Ayah hantar lagi. hehe..
Saya: hehe.. OK.. cuma tadi masa nak letak kereta tadi tak sedar terlebih bajet jadi terlanggar tembok jalan. eheh.. (^_^")

Ayah: Itu terlebih optimis tu. Mujur tak jadi apa-apa. Lepas ni hati-hati lagi. Tenang sangat pun tak boleh gak.
Saya: Baik. ehehe..



*everything seems to be perfect until I terlanggar itu tembok..apa punya budak..bikin diri gelak sorang-sorang*



eheh.. ^_^"




nota kaki: Dunia, apa khabar kamu?

4 comments:

caliph said...

awat langgar tembok..kui3

alif zai mim ra said...

caliph:
terlebih bajet masa nak letak kereta. tembok tu tak tinggi pun. tak perasan. eheh.. ^_^"

~~DucKneSs~~ said...

salam perkenalan..

bawak keta ati2 yek len kali..heheh..

alif zai mim ra said...

Duckness:
wslm. insyaAllah. akan lebih berhati-hati pada masa akan datang. tq. :)