16.3.10

daripada Budak Tengok Langit

Salam...

Musim panas ni ada hikmahnya..

antaranya..dapat tengok bintang bertaburan di langit yang luas sejelas-jelasnya. Subhanallah...

lagi nikmat bila dapat makan burger sorang-sorang di bawah taburan bintang. oh nikmat.



B-)

13 comments:

a.K.u said...

makan burger x ajak! hoh la~

Syukur dpt tgok bintang..

Kat sini nampak awan mendung je...

Tapi kadang2 tidur berteman bulan...(n_n)v

[akibatnya, banyak nyamuk bila x tutup tingkap sbb nk tgok bulan..eheh :p]

alif zai mim ra said...

a.K.u:
lalala~ saya mesej akak tak balas. :P

♥TanpaNama♥ said...

bestnye burger. lama dh x makan?

alif zai mim ra said...

a.K.u:
sori kak. saya baru tau akak demam. syafakillah. :)

TanpaNama:
hehe..takde lama mana pun. cuma jarang2 makan bawah bintang. :P

3p4h said...

Selalu je nmpk bintang =P [waktu pening2 gitu]

lydecker86v2 said...

ke waktu terantuk epah? haha keluar bintang2 atas kepala tu ha.. kalo jahat sikit, tumbuh pulak tanduk=P

Teringat final sem kat UIA, bila bangun tidur, buka je mata, terus nampak bulan. Amat strategik kedudukan tingkap pada sem tersebut. Best2..

Hobi akak: tengok bulan. Amat! Rindu pada bulan=S Dah lama tak keluar=S Mana lah bulan ni.. Tengah sakit perut agaknya..

3p4h said...

Kak rehan kejam T_T

p/s: Lama x tgk bulan.... Oh bulan... Enggan melayan diriku lagi... [ilal akhir ayah]

a.K.u said...

Kalau nk tgok bintang kat UIA ni, kena la tgu kol 1/2 pagi... [xde keje...hohoho]

Sama2 ambil pengajaran wujudnya bintang & bulan dilangit....Bukan sekadar teman berangan..:p IsyaAllah...

Rehan: Jom pi laut! tgok bintang malam!

Hawa: Demam sudah kebah... Alhamdulillah... Hati2 tgok bintang sorang2..jgn sampai nampak menda lain plak..wawawa... :p

Epah: Selalu pening ya? :p

alif zai mim ra said...

3p4h:
selalu pening rupenye.. ada nampak lalat tak? :P

lydecker:
nak tengok bulan, tgu pertengahan bulan Qamari. insyaALLAH nampak bulan. ;)

3p4h lagi:
dan sebenarnya... haha

a.K.u:
akak kan selalu takde keje. :P benar kak, pengajarannya banyak. amati lagu Iman oleh Brothers. ;)

p/s: setakat ni tengok sorang2 ok je kak. siap pernah nampak shooting star lagi. B-)

lydecker86v2 said...

a.K.u: nak nak!! Dyll, Rehan akan tuntut sampai bila-bila, ke tepi pantai tengok bulan dengan Dyll tau!!~

3p4h said...

Huaaaa..... sweetnya kak rehan dgn kak dyll... [jeles]

alif zai mim ra said...

kak dyll n kak raihan, nak pergi nanti bagitau ek. saya nak ikut gak. B-)

lydecker86v2 said...

ockay.. ladies nyte.. Epah, sila jangan ikut, haha~