18.3.10

Ukhuwah Fillah itu akan kekal

Salam..


Hujung minggu lepas dipenuhi dengan program Hari Keluarga -
PKPIM UIAM Kuantan,
FaciTeam,
dan
WacKOS.

Penat tapi berbaloi. ;)


Bagus sebenarnya buat program-program macam ni.

Kalau buat modul,
cuba tanya adik-adik apa kesimpulan yang diorang dapat..
diorang mesti jawab,
"merapatkan silaturrahim!"
"dapat jumpa kawan-kawan!"
"dapat main game!!"
"kerjasama!!"
"dapat makan free!!!" eh..ini fasi yang jawab ni.. :P

Walaupun tak dapat bersua selalu,
ikatan persahabatan kerana-Nya pasti akan kekal.
Tidak putus.
('kan Angah, 'kan? ;))

hujung minggu ni ada lagi satu Hari Keluarga -
SCIENCESS pulak.

Moga masa hari kejadian tak sepanas hari yang lepas.
aameen..



em..lama dah rasanya tak jumpa keluarga sendiri...






nota kaki: Dia rasa dia mahu beruzlah (baca: bersendirian) kejap. Beruzlah dari Dunia dan orang ramai. Musim final mula minggu depan. Tolong doakan dia, ya. Doakan dia selamat dunia dan akhirat, iman teguh, hati aman. Untuk kawan-kawan yang nak final tu, selamat maju jaya! :)

3 comments:

caliph_88 said...

insyaallah kak, sentiasa dalam doa:)

a.K.u said...

dibenarkan...

Tenangkan hati..
Pujuk jiwa...
Pertajam aqal...
Perbaiki taqwa..

Moga Kasih sayang Tuhan bersamamu...ameen...

3p4h said...

Dia juga mahu uzlah... Tapi perlukan kekuatan (-_-')

p/s: All da besh xm kpd semua