4.3.10

Bagai Awan


.

Salam Kawan...

Kau bagai Awan..

Walaupun 'mood'mu sentiasa berubah seperti berubahnya bentuk Awan,
kau tetap menjadi Penceria tika aku perlukan teman,
sepertimana aku melihat langit tika dalam kesulitan.

Terima kasih, Kawan. :)



Bukan senang untuk kita temui Kawan Sejati.





nota kaki: dia sudah mula suka pada Awan. ;)

13 comments:

a.K.u said...

nak jadi awannnn!!! (n_n)v

alif zai mim ra said...

a.K.u:
sila..sila. :D tapi jangan 'moody' sangat lak. kang cepat hujan. huhuhu

3p4h said...

ketawakan saja kamu berdua =))


[ada awan, mau kan tak hujan. Apatah lagi kalau awan mendung ditambah kilat sabung menyabung] keh5

alif zai mim ra said...

3p4h:
em..kamu faham maksud 'mood'?
kalau tak, kamu mungkin tak faham maksud kata-kata di atas..

orang lampi mmg susah nak faham ayat2 metafora nih.

a.K.u said...

Cik Hawa, mana ada moody~.....heeee :D
Hujan sbb awan dah berat dgn air~

Mmg payah org x paham metafora ni..haha...;p


Si Epah: Ketawa? Xpe2...asalkan bahagia....lalala~

[Sinis!]

3p4h said...

Achik sengal.... Along faham lar...haissh...xpasal2 =P

alif zai mim ra said...

a.K.u:
awan mendung buat hujan turun..tambah lagi dengan kilat sabung-menyabung. jadi jangan mendung ya. ;)

3p4h:
harap hujan rahmat sudah. takmo hujan ada kilat. ada orang takut. [tak pasal2..] :P

a.K.u said...

tetibe rasa korag ber2 yg kelaka...hahaha... :p

3p4h said...

(^_-) Weeee.........

alif zai mim ra said...

a.K.u:
huhu.. redundant ek? sabor je la..

3p4h:
-_-"

Penggemar Tiramisu said...

lalalala~ :p

a.K.u said...

Sekarang tenang2... kilat sudah tidak sambung menyabung lagi.. guruh pon xde... dah habis musim hujan barangkali...

Moga2 bukan musim kemarau... (n__________n)v

alif zai mim ra said...

Penggemar Tiramisu:
eh eh.. shiapa penggemar tiramisu ini? :P

a.K.u:
aameen.. :D