30.5.10

Sokongan itu penting

Salam...


tanpa akar, pokok tumbang
tanpa kaki, kita tempang
tanpa tiang, rumah roboh
tanpa arah, jalan sesat
tanpa pegangan, hidup tiada tujuan

dan

tanpa sokongan, hidup tertekan, suka duka dipendam sendirian...





wahai sahabat, saya rindu.. @_@

7 comments:

~~DucKneSs~~ said...

kenapa dengan tekanan itu?
tak buleh de-stress eh?
xpe,sy pon buleh tlg jadi akar2 kecil itu :)

lydecker86v2 said...

Maaf tau tak beritahu kamu yang akak nak turun KL. Mahu ketemu, kumpul2 sama kalian semua, tapi yang ter bagi tahu pada Epah dan juga Dyll saja.. Itu pun mereka yang bertanya.. Maaf tau..

ctpayong said...

salam ukhwah. sape ni aeh...mcm biasa sbb tu panggil sy ibu. org yg kenal sy aje yg panggil ibu. tapi mmg boleh sgt panggil ibu.

ctpayong said...

back to pop kuiz no 11. adoiii silap besar...dh tertulis di pic tu plak buah markissa. anyway i will definitely fulfill my janji. jom ke kebun ibu sbb duri-duri dh mula berguguran. meal dont worry...complete package!!!.

alif zai mim ra said...

duckness:
boleh de-stress tapi ambil masa. manusia.. ;)
oh ya, mau jadi akar-akar kecil? mau akar tunjang atau akar serabut? :P

lydecker @ kak raihan:
takpe kak. akak turun pun sebab ada misi kan? ada peluang, boleh je jumpa nanti. ;)

ctpayong:
salam ukhwah juga buat ibu ctpayong. kenal ibu di blog Permata Tinta. panggil ibu sebab ibu panggil anak. eheh..

saya tak perasan pun sebenarnya ada tulis nama buah kat gambar tu. rasa segan pulak nak pi kebun ibu.. hee~~~

~~DucKneSs~~ said...

akar serabut sudah la..utk jadi akar tunjang tu, masih belum kuat lagi..hehe

alif zai mim ra said...

duckness:
boleh saja, wahai kawan. terima kasih. ;)