31.7.10

Memori

Salam semua..

Semalam saya ke majlis walimah kawan sekolah saya. Dah banyak majlis walimah kawan saya tak dapat pergi sebab selalu bertembung dengan urusan dan program. Jadi kali ni saya tekad, saya mau turun jugak walau apa pun urusan dan program yang ada. Maafkan saya En. FYP dan kawan-kawan di Kuantan sekalian. Saya terpaksa meninggalkan kalian sebentar. ehehe

Okeh. Ada 2 sebab kenapa saya nak pergi ke majlis ni:

1) sebab kawan saya yang kahwin ni kawan baik saya.

Mula kenal sejak sekolah rendah lagi. Saya dan sorang lagi kawan, kami bertiga pergi ke sekolah sama-sama. Pernah satu hari ni, kami buat ramalan siapa antara kami yang akan kahwin dulu. Nampaknya betullah ramalan kami. Dia kahwin dulu. hee~

Tahniah ye, Rabi'atul! Semoga hubungan kalian kekal bahagia sampai ke syurga. Aameen.. :')


2) sebab saya nak jumpa kawan-kawan sekolah saya.

Saya sampai ke majlis lewat. Jadinya dapat jumpa kawan-kawan yang tinggal je. Itupun saya minta diorang tunggu kejap. hehe..

Kepada Anfal dan kawan-kawan yang sudah berkonvo, tahniah! saya konvo tahun depan. insya-Allah. ;)


**Nantikan entri khas seterusnya.. hehe**





nota: saya sangat 'suka' Terminal Bukit Jalil. (_ _ )"

4 comments:

3p4h said...

Oh... bukit jalil... [turun tepi jalan sudey]

alif zai mim ra said...

3p4h:
nak turun tepi jalan mana.. kalau turun depan rumah takpe gak. :P

~~DucKneSs~~ said...

huh..xsuka kalo kne turun kl..hilang punca weh..

alif zai mim ra said...

duckness:
tapi KL la best. pernah berangan nak merayau KL bawa peta. jom! :D